نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

نیکبخت: پیشکسوتان استقلال سهم خواه هستند

  • کد خبر: ۹۱۹۹۶
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
نیکبخت: پیشکسوتان استقلال سهم خواه هستند
بازیکن مشهدی سابق آبی پوشان از عملکرد بازیکنان قدیمی این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وینگر مشهدی سال‌های نه چندان دور استقلال که با پوشیدن پیراهن پرسپولیس عنوان یاغی را نیز به خود اختصاص داده بود، این روز‌ها صرفا در مدرسه فوتبال خودش روزگار می‌گذراند. علیرضا نیکبخت واحدی که روزگاری سمت چپ تیم ملی را هم گارانتی کرده بود، دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری تسنیم درباره آخرین اوضاع باشگاه استقلال و بازی امروز این تیم مقابل سپاهان صحبت کرد.

شاهد تقابل ۲ تفکر جوان خواهیم بود

بازیکن سابق استقلال در ابتدای صحبت هایش به مسابقه حساس ۲ تیم استقلال و سپاهان اشاره کرد و گفت: همیشه بازی‌های این ۲ تیم جذاب و زیبا بوده، به ویژه وقتی که هر دو در کورس قهرمانی باشند. هر ۲ تیم از مربیانی سود می‌برند که جوان هستند و فکر کنم این بازی تقابل ۲ تفکر جدید در فوتبال ایران است که می‌خواهند داشته هایشان را در زمین ارائه کنند. استقلال نفرات مصدومی مثل وریا غفوری دارد، ولی در مجموع آرامش پیدا کرده است و این آرامش باید دوام داشته باشد. این آرامش باید در کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و حتی بین پیشکسوتان هم دیده شود. دیدار‌های استقلال و سپاهان همیشه پرگل و زیبا بوده و سه شنبه هم می‌توانیم شاهد چنین دیداری باشیم.

دنبال تخریب استقلال نیستم که بخواهم پست و مقام بگیرم

ملی پوش سابق کشورمان در واکنش به اینکه شاهرخ بیانی گفته برخی پیشکسوتان مغرضانه از فرهاد مجیدی انتقاد می‌کنند، گفت: متأسفانه پیشکسوتان استقلال در چند نفر خلاصه شده، کسانی که، چون سنشان بیشتر از دیگران است، اسم خودشان را پیشکسوت گذاشته اند. ما، چون دنبال گرفتن پست و مقام در باشگاه نیستیم، دخالت نمی‌کنیم. خیلی از پیشکسوتان عزیز ما سهم خواه هستند و ۲۰ سال است که سمت دارند. هر مدیرعاملی تغییر کرد، یکسری از پیشکسوتان همچنان در باشگاه پست می‌گرفتند. من دنبال تخریب استقلال نیستم که بخواهم پست و مقام بگیرم.

پیشکسوتان استقلال همدیگر را قبول ندارند

نیکبخت با بیان اینکه از فوتبال زده شده است، خاطرنشان کرد: در این فوتبال مربیانی را می‌بینم که با رابطه کار می‌کنند. هر مربی دیگری می‌آید، آن‌ها سعی می‌کنند تخریب کنند تا خودشان همچنان باشند. شرایط استقلال این گونه شده است. خنده دار است که استقلال ۴ تیم پیشکسوتان دارد، این مسئله نشان می‌دهد بین خودمان مشکل داریم.

کاری به تیم رقیب ندارم، ولی یک تیم پیشکسوت دارند که سردمدارشان علی پروین است. در استقلال پیشکسوتان همدیگر را قبول ندارند. بازی‌های ملی من بیشتر از خیلی از پیشکسوتان است، ولی به خودم اجازه ندادم کسی را تخریب کرده یا به آن‌ها بی احترامی کنم. آن قدر در فوتبالم قوی بودم که جواب خیلی‌ها را می‌دادم، الان هم خودم را در مربیگری تقویت می‌کنم و سپس می‌آیم.

امیدوارم باندبازی‌ها تمام شود

وی درباره اینکه فرهاد مجیدی پس از شهرآور د، برخی از پیشکسوتان را به عنوان فرگوسن‌های وطنی معرفی کرد، گفت: کارنامه پیشکسوتانی را که دنبال تخریب هستند، ببینید که چه کار کرده اند. یک زمانی هست امیر قلعه نویی حرف می‌زند که کارنامه‌ای قوی دارد. او قهرمانی‌های مختلفی دارد و سرمربی تیم ملی بوده است، ولی کسانی که امتحان پس داده اند، دنبال تخریب هستند.

ناکامی مجیدی به کار آن‌ها نمی‌آید، چون دیگر تیمی به آن‌ها داده نمی‌شود. بازیکن پیشین استقلال گفت: استقلال دوران خوبی را پشت سر می‌گذارد و امیدوارم باند بازی در باشگاه از بین برود. اینکه پسرخاله فلانی، رئیس آکادمی شود یا آن یکی به خاطر رابطه خوب با مدیرعامل انتخاب شود، کار درستی نیست. مردم با توجه به حضور در فضای مجازی فوتبال را خوب می‌فهمند. فوتبال برای مردم همه زندگی شان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->